Rodí se posilovny pouze pro ženy!

5. července 2008 v 15:56 | Markéta Maříková | http://wanda.centrum.cz/ |  Tips
Chcete něco udělat se svou postavou? Co takhle zkusit posilovnu? Že je to jen mužský »sport«? To přece není pravda! Divila byste se, kolik žen už se do zapocených fitcenter vydává.
http://www.opushotel.com/images/generic%20internal/opus_fitness%2002.jpg

Ženy v posilovně
Posilovny rozhodně nejsou jen výhradou mužů. Stále více žen navštěvuje tato sportovní zařízení a je nadmíru spokojená. Samozřejmě cvičební program ženy je odlišný od cvičebního programu muže. V čem? Tak mužům většinou jde především o nabytí svalové hmoty, a proto si volí na jednotlivé stroje poměrně velké zátěže. Snaží se posílit - zvedají činky, boxují do pytle… Ženám naopak většinou jde o celkové zpevnění, vytvarování figury a o udržení si kondičky. Proto také cvičí s lehčím zatížením. Oblíbenými cvičebními stroji jsou především rotopedy, stroje na posilování vnějších a vnitřních stran stehen, stroje na posilování bříška a na zpevnění prsou.
Dámské posilovny
Láká vás posilovna? Zamiřte tedy do nejbližšího fitka. Při cvičení se můžete navíc kochat pohledem na chlapy s vymakanou postavou. Chtěla byste posilovnu vyzkoušet, ale příliš se vám nechce mezi muže do smíšené posilovny? Nevadí. Stále více jsou mezi ženami oblíbené dámské posilovny. V poslední době jejich stále víc, což jen potvrzuje fakt, že se posilování stalo oblíbeným sportem žen.
Jak cvičit a jak jíst
Cvičení samozřejmě zefektivníte správně vyváženým jídelníčkem, ale nepouštějte se do žádných krkolomných diet. Musíte mít na cvičení dost energie! Většinou (a hlavně v dámské posilovně) vám na požádání sestaví jídelníček, který byste měla při cvičení dodržovat. Často vám také sestaví cvičební plán podle toho, jestli chcete zhubnout, zpevnit postavu či se jen udržovat kondičku. Také vám mohou udělat plán přímo na problematické partie, s kterými byste chtěla nejvíce pracovat. Nejčastěji to bývá zadeček, stehna a bříško.
Pozor!: Začnete-li chodit pravidelně do posilovny, stane se vám, že v první fázi naberete. Je to logické. Tuk se začíná měnit ve svaly a svalovina je těžší. Proto nezkoumejte účinky posilovny na váze, ale raději si přeměřujte obvod pasu či stehen.
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 Valerinka Valerinka | Web | 5. července 2008 v 19:42 | Reagovat

já bych taky chtěla dámskou posilovnu :(:( do normální se stydím se svými kily chodit :(

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama